Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару . Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обмін або повернення товару.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку при співробітника кур'єрської служби / кур'єрі.Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
Обміняти або повернути товар можна через кур'єрську службу Нова пошта. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця тільки після узгодження з менеджером. Вартість доставки згідно з тарифами служби.
Повернення грошових коштів здійснюється за підсумками розгляду звернення в компанію. У разі позитивного рішення повернення коштів відбувається:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 наші клієнти мають право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »позначений перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:
Такий товар можна повернути тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.